Konak İletişim Merkezi ekipleri sahada

Konak Belediyesi’nin vatandaşın nabzını tutan hizmeti Konak İletişim Merkezi, saha ekipleriyle kentin her noktasında Konaklılarla buluşuyor. Talepleri yerinde alan ekipler vatandaşla yüz yüze iletişim kurarak gelen talepleri anında Konak Belediyesi Koordinasyon Merkezine iletiyor.
Konak Belediyesi’nin yerel yönetim hizmetlerine hız katan birimi Konak İletişim Merkezi (KİM), saha ekibi çalışmasıyla kentin nabzını tutmaya devam ediyor. Konak’ın her noktasında vatandaşla birebir görüşerek taleplerini alan ekipler, bulundukları bölgedeki hizmet ve etkinlikler hakkında da bilgi veriyor. Mesai saatleri içerinde Konak’ı sokak sokak gezerek vatandaşla görüşen saha ekibi, belediyenin düzenlediği konser, kermes gibi etkinliklerinde de stant açarak etkinlik boyunca gelen bilgilendirme ve talepler için hazır bulunuyor. Öte yandan ekipler, önceden gelen taleplerin karşılanıp karşılanmadığını kontrol ediyor, bulundukları bölgede gördükleri eksikleri de anında koordinasyon merkezine bildiriyor. Koordinasyon merkezi ise saha ekibinden gelen talebi ilgili müdürlüklere bildirerek hızlı çözüm sağlıyor.
Konak’ta KİM kolaylığı
Konak Belediyesi’nin teknolojik altyapısını tamamen yenileyerek bütünsel bir hizmet ağı oluşturduğu Konak İletişim Merkezi, saha ekibinin yanı sıra ön büro, çağrı merkezi ve online platformlar üzerinden çalışmaya devam ediyor. WhatsApp ve çağrı merkezinin tek numarada birleşmesiyle vatandaş erişimi en kolay ve hızlı şekilde işliyor. 444 35 36 numaralı KİM Çağrı Merkezi ve WhatsApp hattının yanı sıra, belediye hizmet binasında ön büro personeli de Konaklıların taleplerini alıyor. Konak Belediyesi’nin web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden de talep için başvuru yapılabiliyor. Başvuru oluşturulduğunda vatandaşa mesaj gönderiliyor, tamamlandığında ise gönderilen mesajda yer alan linkten başvuru süreci takip edilebiliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı